موزیک خوان Music Reader
مدیرعامل بیمارستان جم تهران:

وضعیت هوشیاری استاد شجریان خوب نیست

وضعیت هوشیاری استاد شجریان خوب نیست

به گزارش موزیك خوان مدیرعامل بیمارستان جم تهران اظهار داشت: هم اكنون استاد شجریان در آی سی یو بستری است و به نسبت روز اول بستری، وضعیت فشار خون و تنفس بهتر شده، اما وضعیت هوشیاری خوب نیست.


بابک حیدری اقدم روز دوشنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت استاد محمدرضا شجریان که در بیمارستان جم بستری است، اضافه کرد: استاد شجریان دو روز قبل با شوک عفونی به بیمارستان جم آمدند که افت فشار، تنگی نفس و ترشحات ریوی بسیار زیادی داشته و هوشیاری پایینی داشت که به آی سی یو منتقل شد.
وی افزود: درمان های اولیه انجام شده، اما این که بگوییم شرایط استاد شجریان خوب است، این طور نیست و هنوز نیازمند مراقبت ویژه در بخش آی سی یو است.
مدیرعامل بیمارستان جم تهران اظهار نمود: بزودی نمی توان استاد شجریان را از آی سی یو مرخص کرد و فعلا باید در این بخش باشد. شوک عفونی هنوز برطرف نشده و فشار وی با داروهای تقویت کننده بهتر شده است. ترشحات ریوی کمتر شده و تب کاهش پیدا کرده است.
حیدری اقدم اظهار داشت: احیانا دلیل این شوک می تواند به علت عفونت ریه باشد که ترشح شده و ترشحات ریه زیاد شده است.
در همین زمینه، بیمارستان جم روز دوشنبه در اطلاعیه شماره ۳ خود اعلام نمود: «در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هممیهنان عزیز باستحضار می رساند، شرایط عمومی استاد شجریان نسبت به روز قبل تغییر نداشته اند و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی می باشند.»
به گزارش موزیک خوان به نقل از ایرنا، استاد محمدرضا شجریان روز شنبه ۲۵ مرداد ماه به دلیل افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و شوک سپتیک در بخش «آی سی یو» بیمارستان جم تهران بستری شد.
وی بهمن سال قبل هم به دلیل بروز مجدد اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و صبح روز جمعه دوم اسفند ۹۸ همایون شجریان فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.
«خسرو آواز ایران» پنجم فروردین سالجاری با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر مبنای اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.
استاد شجریان برجسته ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می شود.
وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان اطلاع داد و بعد از آن تابحال تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول می باشد.




منبع:

1399/05/29
21:06:05
5.0 / 5
1179
تگهای خبر: سنتی , مد , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
موزیک خوان