موزیک خوان Music Reader

معاون هنری وزارت فرهنگ از آزمون آنلاین مهارتی فرهنگ و هنر دیدن كرد

معاون هنری وزارت فرهنگ از آزمون آنلاین مهارتی فرهنگ و هنر دیدن كرد

موزیك خوان: آزمون جامع و ادواری مهارتی فرهنگ و هنر در دو مرحله به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزارشد كه مورد بازدید معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید مجتبی حسینی نیز قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد مرحله دوم آزمون های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر به صورت آنلاین سه شنبه ۲۸ مردادماه انجام شد.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران معاونت از روند برگزاری این آزمون که برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار شد، بازدید کردند.
حمید قبادی، مشاور اجرایی، امین مویدی، مشاور برنامه ریزی معاونت هنری، محمد اله یاری، مدیرکل دفتر موسیقی و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و علی اکبرصفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری همچون حاضران آنلاین این آزمون بودند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری در این بازدید اظهار داشت: مرحله دوم آزمون های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر همزمان در سراسر کشور در ۹ رشته به صورت غیرحضوری انجام شد.
وی اضافه کرد: دومین آزمون جامع سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و سی و یکمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر بمنظور جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت داوطلبان در دو مرحله انجام شد که مرحله اول آن روز جمعه ۲۴ مردادماه در ۲۱ رشته مهارتی کاردانش انجام شد.
وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان این دوره آزمون های جامع و ادواری اظهار داشت: در این دوره حدود ۴۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت ۲۷ هزار و ۶۵۴ نفر برای آزمون ثبت نام خودرا تکمیل کردند که ۲۴ هزار و ۶۹۷ داوطلب در آزمون جامع و دو هزار و ۹۶۷ نفر در آزمون ادواری شرکت کردند.
نتایج آزمون جامع و مهارتی فرهنگ و هنر در سایت www.azmoonehonar.ir اعلام خواهد شد.



منبع:

1399/06/06
13:23:49
5.0 / 5
1153
تگهای خبر: آموزش , سلامت , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
موزیک خوان