موزیک خوان Music Reader

استقبال لبنانی ها از موسیقی ایرانی در روز قدس

استقبال لبنانی ها از موسیقی ایرانی در روز قدس

موزیك خوان: استقبال لبنانی ها از ترانه ی خواننده ایرانی كه همزمان با روز قدس منتشر گردید.



چندی پیش و همزمان با روز قدس، اثری به همین مناسبت توسط محسن توسلی خواننده ایرانی منتشر کردم که به زبان عربی و خطاب به لبنانی ها بود. انتشار این اثر در لبنان بازخوردهای خوبی داشت و در لبنان بسیار شنیده شد.

توسلی در این زمینه به ایرنا اظهار داشت: شعر این اثر از زبان جوانی ایرانی به لبنانی ها می اظهار داشت که ما شما را دوست داریم و همیشه در کنار شما خواهیم بود و امیدواریم روزی نماز جمعه را در کنار هم و در قدسِ عزیز برگزار نماییم.

وی با اعلان اینکه شعر و ملودیِ این اثر به شکلی بود که خیلی از لبنانی ها با آن ارتباط برقرار کردند، اضافه کرد: حتی سبب اتحاد و همدلی بیشتر در بین گروه های مختلف لبنانی شده بود.
حالا می خواهیم بازخوردهای این آهنگ در بین مردم لبنان را به صورت کلیپ منتشر نماییم.

این خواننده ایرانی افزود: چند سال پیش قطعه ای با نام «روح الله» ساختم و منتشر کردم. در مدرسه بیشتر از استکبار ستیزی امام(ره) به ما گفته بودند اما از شاعر بودنِ امام(ره) و روح لطیف ایشان چیزی به ما نمی گفتند. قطعه «روح الله» اثری بود که به وجهه شاعری و روح لطیف امام(ره) می پرداخت.

توسلی با اعلان اینکه امسال هم اثر جدیدی به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) آماده انتشار کرده ام که در ایام آینده منتشر می شود، اظهار داشت: «قلب خرداد» نام آهنگ جدیدی است که امسال و همزمان با ارتحال امام(ره) منتشر می شود.

وی در توضیح این قطعه اظهار داشت: شعر این قطعه را قاسم صرافان سروده و تنظیم آن برعهده احسان اسدبیگی است. همین طور تهیه کننده و کارگردان کلیپ تصویری این اثر را هادی ابولقاسم انجام داده است. «قلب خرداد» در بنیاد فرهنگی هنری شهید همت تهیه شده است.

توسلی اشاره کرد: نسل جدید کشورمان با زوایای مختلف شخصیتیِ امام(ره) خیلی آشنا نیستند و هنر بهترین راه برای معرفیِ ابعاد مختلفِ شخصیت امام (ره) به تمام نسل ها است.





1399/03/19
23:24:32
5.0 / 5
1762
تگهای خبر: فرهنگ , مد , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
موزیک خوان