موزیک خوان Music Reader

فایل صوتی منظومه حیدربابایه سلام تولید شد

فایل صوتی منظومه حیدربابایه سلام تولید شد

به گزارش موزیك خوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اظهار داشت: فایل صوتی منظومه «حیدر بابایه سلام» به منظور به كارگیری این اثر استاد شهریار در تولید آثار هنری از جانب كودكان و نوجوانان تولید شد.


حجت الاسلام احمد حمیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری جشنواره و مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با الهام از منظومه درخشان حیدربابایه سلام که از برنامه های جنبی همایش ملی بزرگداشت ادبی استاد شهریار است، اضافه کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با آثار شاخص فرهنگی، فرهنگ غنی بومی و معرفی و بسط فرهنگ فولکلور آذربایجان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره و مسابقه نقاشی است.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه در سه رده سنی پنج تا هفت، هشت تا ۱۰ و ۱۱ تا ۱۴ سال برگزار می شود، تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم هر گروه سنی جوایز ارزشمند و به نفرات چهارم تا دهم هم هدایایی از جانب دبیرخانه جشنواره اهدا می شود.
معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز اظهار داشت: علاقه مندان استاد شهریار و فرهنگ فولکلور آذربایجان برای انتقال مفاهیم و مضامین و تصویرهای ناب این منظومه ادبی به کودکان و نوجوانان در این جشنواره شرکت نمایند.
حمیدی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر سال جاری بوده و هر شرکت کننده فقط یک اثر می تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال یا به صورت ایمن از راه پست به آدرس شهرک باغمیشه کوی فرشته جنوبی، فرهنگسرای فرشته – دبیرخانه جشنواره نقاشی ارسال نماید.



منبع:

1399/08/02
16:13:12
5.0 / 5
853
تگهای خبر: آثار , جشن , جشنواره , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
موزیک خوان