موزیک خوان Music Reader
در واكنش به برخی اخبار منتشر شد؛

توضیح مهیار علیزاده درباره ی انتشار آلبوم موسیقی مهران مدیری

توضیح مهیار علیزاده درباره ی انتشار آلبوم موسیقی مهران مدیری

به گزارش موزیک خوان، مهیار علیزاده آهنگساز شناخته شده کشورمان پیرامون انتشار اخباری در خصوص همکاری خود با مهران مدیری برای تولید یک آلبوم موسیقایی توضیحاتی را عرضه داد.



به گزارش موزیک خوان به نقل از مهر، طی روزهای گذشته اخباری در خصوص انتشار آلبومی با صدای مهران مدیری و آهنگسازی مهیار علیزاده در بعضی رسانه ها انتشار یافته است که مهیار علیزاده توضیحاتی را پیرامون این مساله ارائه داد.
این آهنگساز درباره ی این اخبار و نشر برخی جزئیات از آلبوم مشترک با مهران مدیری توضیح داد: از روز گذشته خبری در رسانه های مختلف در حال انتشارست که آلبوم «مهران مدیری» با آهنگسازی من تولید شده و به زودی منتشر خواهد شد. خواستم اطلاع بدهم که این خبر اساساً اشتباه است و درست نیست. آلبومی با حضور آقای مدیری و آهنگسازی و تنظیم من تولید شده است و مراحل میکس و مسترینگ آن درحال سپری شدن است. اما درحال حاضر قصدی برای انتشار این اثر از طرف من و آقای مدیری نیست.
وی درباره ی دلیلهای عدم انتشار این آلبوم نیز اظهار داشت: درحال حاضر در همین حد می توانیم اشاره کنم و به زودی و بعد از تکمیل پروسه تولید، توضیحات بیشتری از این آلبوم در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.


منبع:

1402/04/20
09:32:16
5.0 / 5
382
تگهای خبر: مد , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
موزیک خوان